Ne kokybės problemos nėra priimti deklaracijas ir keistis.Jei yra kokybės problemų ar klaidų, mūsų vežimas, mes keistis prekes jums (skubus pristatymas yra privaloma, grįžti pašto išlaidos yra kliento sąskaita ir siuntimo mūsų sąskaita).Jei prekės grąžinamos tiesiogiai, tik grąžinamoji išmoka gali būti padaryta, ir pašto išlaidos nebus pritarta.
Kokybės problemos apibrėžimas:
Audinys turi aiškią skylę
B ar tokia akivaizdi asimetrija (išskyrus stiliaus priežasčių), pvz., akivaizdu, dydis, ilgis ir t.t.
C yra akivaizdus dėmių, dėmių (1cm skersmens dydžio standartas)
Per 7 dienas nuo prekių gavimo dienos, prekių, kurios yra pradelstos, o ne priimami grąžinamosios išmokos turi būti visiškai nauja, nenaudota, ne skalbti, o ne dirbtinai sugadintas, ir originali pakuotė ir priedai turi būti neatplėšiamas ir grąžinamas atgal į originalų voką.Pristatymo express yra nepriimami.Kitaip, jie nebus leista tai padaryti.
Šios aplinkybės negali priklausyti taikymo sritis, kokybės klausimai:
1. Kvapo problema.
2. Sriegio galvos nėra švarus arba laidai yra atidaryta ir prispaudžiama prie atskirų vietų ir pan.
3 šviesos spalvos audinio mikro purvinas (gamybos, pardavimo procesą, gali būti skundžiama)
4 audinys yra geras, ar blogas, ar skaidriai laipsnį (ne standartas, asmens jausmas ir lūkesčius problemų, negali turėti standartinį ir apibrėžimas, prašome suprasti)
5 naudoti prekės negali būti plaunami pakeitimo
6. Be susisiekę su mumis ir pranešti mums apie priežastis, dėl pinigų grąžinimo ir keitimo neleistinai grąžinimas prekių nėra leidžiama.
7 rimtos priminė ne kokybės prekių nėra priimti deklaracijas, yra kokybės problemų gali būti grąžintas.
8. Dėl spausdinimo, alpimas ir netolygus spausdinimo įpročių yra dažni reiškiniai gamybos ir spausdinimo, ir nėra kokybės problema.
9. Už visus maišus su krašto aliejus, krašto aliejus dalis nukrenta, ir nėra kokybės problema, marginimo ir dažymo (erasability).